top of page

הפתעות באמצע הדרך וכמה תובנות בצד

את קים וטרינה, חברים וותיקים מארצות הברית, הכרנו בזכות הבנות שלנו (אידה ונועה). גם הם וגם אנחנו בילינו שנים ארוכות בBay Area וכולנו חזרנו לארצות המולדת שלנו (שלהם דנמרק) כשהילדים הגדולים הגיעו לתיכון והבנו שזוהי "נקודת אל חזור". אם נישאר וימשיכו בתיכון הם כבר יהיו במסלול הישיר לקולג' (בארצות הברית אתה מכוון את כל פעולותיך לקראת שלב זה כבר מכניסתך לתיכון). הפעם האחרונה שניפגשנו היתה לפני כ-8 שנים ומאז התעדכנו דרך פייסבוק.


יומיים לאחר שנחתנו במדריד, בדרך לטיול בצפון ספרד, אני מקבלת הודעה מטרינה שהיא ראתה בפייסבוק שאנחנו במדריד ומסתבר שגם הם. עכשיו מה עושים? אנחנו כבר חצי שעה צפונה ויש לנו עוד תכנית גדושה לפנינו וכשנחזור הם כבר לא יהיו במדריד. מצד שני זוהי באמת הזדמנות נדירה. אז ברור שעושים אחורה פנה וחוזרים!!!


נפגשנו במדריד והיה כייף גדול להתראות ולהשלים את הפערים. גם אנחנו וגם טרינה וקים חזרנו כשהילדים בגילאים דומים, אמנם למדינות שונות אבל מסתבר שהחוויות מאוד דומות. ברור לנו שהשהות הארוכה בארץ רחוקה השפיעה משמעותית על מי שאנחנו כמשפחות ואנשים. כשמתיעצים איתי לגבי רילוקישיין אני ממליצה בהתלהבות רבה. לגבי משך, מאוד תלוי בסיטואציה, אבל אין ספק לגבי עצם המעבר. בחוויה הזו יש כל כך הרבה מתנות והעיקר הוא במפגש עם אנשים, תרבויות, מקומות וסביבות חיים שונות. החוויה הזו יכולה להיות מאתגרת אבל גם מרחיבה את תפיסת העולם שלך לגבי אנשים, דעות, מערכות יחסים וגם לגבי היכולות והעוצמות שלך. היא מאפשרת מרחב של שקט להבין טוב יותר את עצמך ומה חשוב לך. לפני שנה עשינו רילוקיישין נוסף והפעם מהכפר לעיר הגדולה ובימים אלה אנחנו למעשה בעוד אחד קטנטן. כל שינוי הוא הזדמנות להתפתחות. תנועה יכולה להיות במיקום, בעבודה, במערכות יחסים ועוד. אז נותר לי רק לסיים בציטוט של ה-דוקטור, ד"ר סוס, אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים.


אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים/ד"ר סוס

בהצלחה! הגיע היום.

אתה יוצא למקומות נפלאים אז שלום.

עם רגליים בנעליים, עם שכל בראש

תמצא את הדרך שלך, אל תחשוש.

אתה יכול ויודע, מוכן ומזומן,

ואתה הוא זה שיחליט לאן.

תסתכל ברחובות מלפנים, מאחור,

יש רחוב שתחליט: "לא כדאי לי לבחור".

עם רגליים טובות, ועם שכל לחשוב,

תיזהר לא ללכת ברחוב קצת לא טוב.

אם בכלל לא תמצא אף רחוב שתאהב –

תעזוב את העיר ותצא למרחב.

אל שטח פתוח לאוויר ולרוח. שם קורים הדברים…

כשיקרה הדבר אל תפחד אל תזיע,

תמשיך ותלך ותראה שתגיע…



8 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מעצבת פנים אזור השרון

מעצבת פנים תל מונד

Galit Ashman Interior Design
גלית אשמן עיצוב פנים

bottom of page